четверг, 17 января 2019 г.

«Приходитиму знов і знов сюди…»

   Будинок творчості письменників в Ірпіні був її [Ганни Світличної] короткочасним земним раєм, спраглою оазою людського порозуміння професіоналів літератури. 

Там ніби не писала, а видихала вона рядки, трепетні, як надія, у сподіванні відгуку абсолютного слуху споріднених душ.
Йовенко С. “Я вірю в нашу безконечність...” // Вітчизна. – 1999. – № 3-4. – С. 143.
Ірпінь
Приходитиму знов і знов сюди.
Як ніжний серпень в сонячні сади,
Як небосхил до ясної води,
Приходитиму знов і знов сюди.
І через рік, і через безліч літ,
О, хай не заболить тобі мій слід
Між трав оцих, занурених в блакит.
І через рік, і через безліч літ.
Вони мене впізнають — дерева,
І так в обійми кинуться:
   Жива! О, як твоя збіліла голова!..
Та все ж мене впізнають дерева.
Скажу: — Були у мене береги
У вогняному клекоті жаги,
У цвіті терну й сніжної юги,—
Такі були у мене береги.
Я легко так душею відійду,
Всміхнусь тихенько на свою біду,
З рук погодую білицю руду,—
Так легко я душею відійду.
А вже в саду упав останній плід.
Я тут жила б і сто, і двісті літ,
Годинників спинила б мудрий хід.
Та вже в саду упав останній плід.

                                
Я тут щасливою була,
Мені являлись в тому літі
Слова – з-під хмари і весла –
У трьох джерелах перемиті.


                        
Сосни
Вони гули, ні не гули - музичили,
Так ніжнотонно, різнозвучно так,
Неначе сотня скрипалів замріяних
Смичками струн тремких торкнулись трепетно, - 
А то лиш вітер у бору промчав.
Промчав жагучий - і завмер в гущавині,
Крильми дзвінкими поміж віт заплутався.
А сосни довго же стоять і ждуть,
Жагою повні тих зізнінь затаєних,
Що знов не встигли доказать комусь.
                                         
Світлична Г. І буде лет: Вибране. - Київ: Молодь, 1989. - 320 с.

На світлинах - Будинок творчості письменників в Ірпіні. Автор світлин Анна Аксьоненко.

Комментариев нет:

Отправить комментарий