понедельник, 8 июля 2019 г.

Ганна Світлична


З розгону даль пригорнеться і схлипне,
З-за лісу потяг вибіжить навстріч...
Даруй мені, п’янкий ірпінський липню,
Все ту ж відвагу уст і віч!

Відвагу найтаємніше сказать.
В своїй любові звіритись відчайно,
І сто дощів, і сто нічних багать,
І мить — одну! — високу й сповідальну.

Даруй мені натхненну зливу слів!
Душа — вона так довго німувала,
Та вірила у свій новітній спалах:
Вночі так жарко звід палахкотів.

Не забуває серце тих стежин,
Де хоч би мить одну було щасливе,
Отож іду — і передвістям дива
Вже нависають кетяги калин.

Чутка органність сосон в тишині.
Над берегами біле майво спеки —
О, повертайте сонячну й далеку
Мене — мені!

Отак, щоб знов і усміх, і сльоза,
І втома — так осяяно — надвечір.
Шукаю слід своїх колишніх течій,
Цілую зором ваші небеса.

В цю ніч я не засну.
В цю дивну ніч
Такого світла буде в серці повінь!
І буде лет — крізь ночі білий пломінь 
Самій собі, самій собі настріч.

Світлична Г. І буде лет: Вибране. - Київ: Молодь, 1989. - С. 191-192.

На світлинах - м. Ірпінь. Автор світлин Анна Аксьоненко.

Комментариев нет:

Отправить комментарий